CERTIFICACIÓ ELECTRÒNICA

Certificació per a Administracions Públiques

Gestió i assistència en la instal·lació, segellat de temps, gestió documental segura i registre de representants.

SOLUCIONS DIGITALS 360é ESPECIALITZADES EN CERTIFICACIÓ ELECTRÒNICA PER A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES.

El certificat digital per a Administracions Públiques permet realitzar comunicacions firmades digitalment, tràmits electrònics segurs i una actuació administrativa automatitzada.

El certificat electrònic per a Administracions Públiques atén funcionaris, personal laboral, estatutari i treballadors autoritzats al servicis de les AAPP o altres organismes públics.

Confirmen la identitat del firmant i de l’Administració en què el primer desenrotlla la seua activitat.

¿ Per a què servix el certificat digital en el sector públic? La certificació digital permet la rapidesa en els tràmits i la resolució de problemes en menys temps, propícia la interoperabilitat entre les distintes Administracions i oferix transaccions fiables i segures gràcies a què es preserva la integritat de la informació i la inalterabilitat dels documents pertinents. D’altra banda, es concep un grau elevat de seguretat i transparència ja que totes les accions que es realitzen queden registrades en un expedient electrònic per a assegurar-nos de que es complix amb el procediment administratiu.

Els certificats més comuns en este àmbit són:

Certificat digital d’empleat públic: este certificat identifica el personal que treballa al servici de les Administracions Públiques perquè puga realitzar comunicacions firmades digitalment en el desenrotllament de la seua activitat.

Certificat de Representant d’Entitat en suport programari o targeta criptogràfica: són certificats que identifiquen una persona física com a representant d’una persona jurídica.

Certificat de Seu Electrònica: servix per a identificar l’organisme que presta el servici. Este certificat convertix la plataforma d’una AAPP en una seu electrònica en què els ciutadans i les empreses tenen la possibilitat de realitzar tràmits digitals amb la més seguretat.

Certificat de Segell Electrònic d’Òrgan: identifica una persona jurídica i li autoritza a realitzar gestions que requerisquen firma electrònica sense la necessitat que s’introduïsquen les dades d’un representant.

Per a consultar tots els tipus de certificats per a AAPP, pots visitar la web d’ACCV.

BENEFICIS DEL CERTIFICAT ELECTRÒNIC PER A AAPP

Seguretat jurídics

Certificats qualificats conforme al Reglament (UE) NÚM. 910/2014 del Parlament Europeu i del Consell.

Estalvi en recursos

L’administració digital suposa un estalvi en paper, espai físic d’emmagatzemament i correu postal.

Impulsem la digitalització

L’administració electrònica promou la creació de solucions digitals avançades per a la relació entre APP i ciutadans.

Creació d'ocupació

Es fomenta l’ocupació en el sector tecnològic per al desenrotllament, actualització i innovació de les plataformes.

Transparència

Accés a la informació per part de la ciutadania com a premissa de bones pràctiques.

CERTIFICAT ELECTRÒNIC PER A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Sol·licita ara el teu certificat digital d'AAPP de forma ràpida i segura amb ACCV.

CONTACTA'NS

VOLS PARLAR AMB NOSALTRES?

    1. Primer, selecciona si eres una empresa o un particular

    2. Ompli els camps amb la teua informació.







    Entenc que les meues dades personals es processaran d'acord amb la Política de Privacitat.
    1