CERTIFICACIÓ ELECTRÒNICA

Certificació per a Empreses

Simplifica la gestió de documents, invertix en temps i agilitza tràmits amb les Administracions Públiques.

SOLUCIONS DIGITALS 360é ESPECIALITZADES EN CERTIFICACIÓ ELECTRÒNICA PER A EMPRESA.

Solucions que, entre molts altres avantatges, permeten la identificació del personal que treballa per a l'empresa, així com l'actuació electrònica en nom de la persona amb personalitat o sense jurídica.

El certificat digital és un document electrònic que confirma la nostra entitat en Internet, ja que registra i emmagatzema les dades identificatives més rellevants per a poder realitzar els tràmits necessaris amb l’Administració Pública. És completament segur i vàlid, i està autentificat oficialment per un organisme de l’Administració.

¿ Per a què servix el certificat digital d’empresa? Sigues una PIME o una empresa de gran dimensió, la certificació electrònica et permetrà estalviar temps i recursos organitzatius a l’hora de realitzar tràmits administratius davant de l’Agència Tributària, la Seguretat Social i el Registre Mercantil, tot això gràcies a l’elaboració online dels mateixos.

En matèria de certificació electrònica per a empresa, pots trobar diferents tipus. Els més comuns:

 

Certificat de Representant d’Entitat en suport programari o targeta criptogràfica: és un certificat de persona jurídica que consistix en la vinculació d’una persona física a una organització o entitat per a la que treballa, deixant constància del càrrec que exercix en la mateixa.

Certificats de pertinença a empresa: tenen una validesa de tres anys i permetran a les empreses i col·legis i associacions professionals proporcionar una ferramenta segura d’identificació i firma electrònica facilitant així la integració progressiva de la firma electrònica en els seus processos

Certificats d’aplicació: són certificats que ens permeten rebre informació firmada des d’una aplicació i comprovar la seua integritat. La seua emissió i ús està subjecta a la Política de Certificació de certificats d’aplicació.

Per a consultar tots els tipus de certificats per a empreses, pots visitar la web d’ACCV.

BENEFICIS DEL CERTIFICAT ELECTRÒNIC PER A EMPRESES

Millor ús del temps

Amb el certificat digital i la firma electrònica, estalvies temps i evitar els desplaçaments innecessaris.

Gestions ràpides

Rapidesa a l’hora de gestionar documents online de forma segura, accessible i fàcil.

Agilitzem tràmits

Evita paperam i agilitza tràmits i documentació amb l’Administració Pública.

Firma digital

Firma i envia de forma telemàtica factures i documentació amb validesa legal.

Realització de peticions

Realitza peticions en matèria de subvencions, ajudes i liquidació d’impostos, entre molts altres.

Evita errors

Reduïx errors propis de procediments manuals.

CERTIFICAT ELECTRÒNIC PER A EMPRESES

Sol·licita ara el teu certificat digital d'empresa de forma ràpida i segura amb ACCV.

CONTACTA'NS

VOLS PARLAR AMB NOSALTRES?







    Entenc que les meues dades personals es processaran d'acord amb la Política de Privacitat.
    1

    val